MOTO.com.ua
events
0
Події
Погода: Київ
29.04, 02:09
44
+13 °С
Вітер: 2 м./с., Пн-С
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендар
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Допоможіть Армії, наближайте нашу Перемогу!
Форум
Шукати

Defiant ReenSpeed DT-200 - обслуживание, ремонт, эксплуатация

Переглядів: 739192
24.02.2009 р.
answerview
Показати повідомлення
Кому интересно,етот в принцыпе один из первых 32-х,по таможеной дикларацыи на тот день.Брат покупал в 2005, для поездок на роботу.За первые три месеца накатали 8 тысяч,ездили и по городу,и к родителям 250км в одну сторону.Сразу поменяли ведущую звезду на большую,потому что были высокие обороты двигателя,родная цепь прошла 10тыс.,заднюю покрышку накрыли  при 10 тыс.(летом без остановки проехали 200км,от жары не выдержала камера,итог пожованая покрышка)заменили на более широкою,и безкамерку,также был установле прямоток"ULTRA"из нержавейки,и фильтер нулевик.Росход 2.5/100.Сечас больше стоит(больше ездим на авто все на мот не помещаются),думал продать,за те копейки что дают жалко,етим сезоном думаю катать на роботу.Из минусов,вибрацыя,плохая обзорность в зеркала,слабая ветрозащита(срезает по грудь).
Двигатель (марка, тип):       163FML, бензиновый,  карбюраторный, четырехтактный,  воздушного охлаждения
Количество и расположение цилиндров:       1, вертикальное
Рабочий объем, см3:       196,9
Степень сжатия:       9,5
Максимальная мощность, кВт (мин-1):       12,0 (8500)
Максимальный крутящий момент, Н*м (мин-1):       15 (7000)
Топливо:       бензин с октановым числом не менее 92
Тип запуска:       электростартер/кик

Система питания:       карбюраторная, с ручным управлением дроссельной заслонкой
Карбюратор (марка, тип):       Walbro PZ30B8
Воздушный фильтр (марка, тип):       ЗиД, контактно-масляный

Система зажигания:       электронная, бесконтактная
Коммутатор (марка, тип):       Lifan, 34400
Катушка зажигания (марка, тип):       Lifan, 34500
Свеча зажигания:       NHSP LD D8TC 12x1,25-19

Сцепление:       Lifan, многодисковое, в масляной ванне
Коробка передач (марка, тип):       Lifan, пятиступенчатая, в одном блоке с двигателем
Число передач:       5
Передаточные числа:       i1 = 2,769
     i2 = 1,882
     i3 = 1,400
     i4 = 1,13
     i5 = 0,960

Моторная передача (марка, тип):       шестеренчатая
- передаточное число:       4,055

Кузов:
Сухая масса:       148 кг
Колёсная база:       1335 мм
Внешние габариты:       2070мм*755мм*1095мм
Тип тормозов:
-Передние:       двойные дисковые
-Задние:       двойные дисковые
_______
Змінено: 24.03.2012 р., kapitan
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
1••891011121314••149
05.03.2010 р. відповів для Evgen120  
answerview
Блін, я це вже чув якраз від того хлопаки на Зонгу він якраз тоже для цього й підіймав, я разок підвозив свого сусіда, дядько по його словам важить 110-115кг + я 75кг і нормально ми їхали нічо ніде не терло 06_question
like
good
bad
shockingly
05.03.2010 р. відповів для borusevich  
answerview
Максималка по паспорту 135км на год, реально - 120км, вібрації є боремся 03_biggrin , динаміка... ну це з чим рівняти 04_blush
like
good
bad
shockingly
borusevich забанений
05.03.2010 р. відповів для sashanova  
answerview
и что сильные вибрации?
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р. відповів для borusevich  
answerview
и что сильные вибрации?

Щекотка терпимая 03_biggrin Вибрация как на любом одногоршковом штанговом маторе.
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р.
answerview
Поставил на зад низкопрофильную резину Смотрица ни как 06_question
Чета фотка не открывается
Змінено: 06.03.2010 р., kapitan
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р. відповів для kapitan  
answerview

Щекотка терпимая 03_biggrin Вибрация как на любом одногоршковом штанговом маторе.

Ну навряд чи штанговий привід вносить сутєвий вклад у вібрацію, але суть вірна:- любий одноциліндровий мотор має сутєву вібрацію 04_blush а ось чи передається ця вібрація на раму і відповідно на мотик в цілому - це вже залежить від способів закріплення його на рамі. Ось в тому плані тут є над чим попрацювати, і я в принципі вже маю деякі теоретичні прикидки, які в найближчому майбутньому однозначно реалізую 03_biggrin Правда наскільки це буде ефективно це вже треба буде пробувати на практиці 06_question
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р. відповів для sashanova  
answerview

Щекотка терпимая 03_biggrin Вибрация как на любом одногоршковом штанговом маторе.

Ну навряд чи штанговий привід вносить сутєвий вклад у вібрацію, але суть вірна:- любий одноциліндровий мотор має сутєву вібрацію 04_blush а ось чи передається ця вібрація на раму і відповідно на мотик в цілому - це вже залежить від способів закріплення його на рамі. Ось в тому плані тут є над чим попрацювати, і я в принципі вже маю деякі теоретичні прикидки, які в найближчому майбутньому однозначно реалізую 03_biggrin Правда наскільки це буде ефективно це вже треба буде пробувати на практиці 06_question


Я когда снял двиг,обнаружил,  крепежные отверстия ДВ не стандартные к примеру на ф9 или Ф11, сответствено пересвердлил на ф10 и 12теперь двигатель стоит мертво,ранше отпускался,по поводу ГРМ не соглашусь,чем менше в двигателе возвратно поступательных движений тем он менше дает вибрацыю и шум(ты представляеш как штанги на высоких оборотах молотят и как цепь врашается).
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р. відповів для kapitan  
answerview
Я когда снял двиг,обнаружил,  крепежные отверстия ДВ не стандартные к примеру на ф9 или Ф11, сответствено пересвердлил на ф10 и 12теперь двигатель стоит мертво,ранше отпускался,по поводу ГРМ не соглашусь,чем менше в двигателе возвратно поступательных движений тем он менше дает вибрацыю и шум(ты представляеш как штанги на высоких оборотах молотят и как цепь врашается).

Я в принципі згоден з тобою шо на цепному приводі вібрації меньші, але ненабагато, тому як головне джерело вібрацій - один поршень, але менше з тим, повернемось до нашого двигуна в цілому.  01_smile Ось ти кажеш, шо двигун в тебе раніше відпускався, так от по тому поводу є у мене така мисля: - ти напевно бачив знизу в двигуні, ближче до задньої частини різьбові отвори 4шт під різьбу М8? 04_blush Так от в цьому місці я хочу поставити поперечне кріплення до рами а зверху на це кріплення через гумові проставки прикріпити двигун 34_wacko2 Тоді получиться шо двигун не буде висіти а буде опиратися на раму 04_blush  Йдемо дальше: У стандартні вушка кріплення двигуна я поставлю гумові пістони- “отбортовки”, ну а шоб двигун туда вліз трохи зніму (десь по 1,5-2мм) металу. В такому варіанті отримаємо двигун, який контактує з рамою лише через гуму! Ну як? 06_question
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р.
answerview
sashanova План не плохой,когда будеш в ушках двигателя делать больше отверствие смотри акуратно,там спалав или алюминий такой он крошется кусками как дюралька.
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р. відповів для kapitan  
answerview
Нє-не, на самому двигуні, я розсверлювати отвори я не буду, а-а блін я трохи не так пояснив 27_dash , ладно, не буду тут демагогію розводити, 47_mail  як тільки зроблю сфоткаю, 41_dance2  там вже буде видно шо і куда 01_smile
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р. відповів для sashanova  
answerview
08_lol вы гоните  89_gamer1
резинки ети не уберут вибрацию, а то что вы снимете 2 мм так ето ваще поотрывает те уши, у китайцев рама сделана из гомно метала и она рассчитана только на то чтоб мотор посадить на голую раму и с максимально затянутыми болтами крепления мотора, с таким розкладом как вы хотите ваша рама отездит пару тыщ (и будете потом уши вечно подваривать)
P.S. масляное охлаждение уже сделали? 25_spiteful
Вообще мой вам совет, не мешайте технике работать 31_bigboss
[URL=http://www.radikal.ru]http://s001.radikal.ru/i195/1004/5b/76286722815f.jpg
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р. відповів для Zippelin  
answerview
08_lol вы гоните  89_gamer1
резинки ети не уберут вибрацию, а то что вы снимете 2 мм так ето ваще поотрывает те уши, у китайцев рама сделана из гомно метала и она рассчитана только на то чтоб мотор посадить на голую раму и с максимально затянутыми болтами крепления мотора, с таким розкладом как вы хотите ваша рама отездит пару тыщ (и будете потом уши вечно подваривать)
P.S. масляное охлаждение уже сделали? 25_spiteful
Вообще мой вам совет, не мешайте технике работать 31_bigboss

Ну по порядку: - гонять гівно по трубах 03_biggrin , а я займаюсь переробкою мотика 04_blush
Якшо резинки не заберуть вібрацію, то для чого “придурки-інженери” у всі авто ставлять двигуни через гумові подушки, а не крі
like
good
bad
shockingly
06.03.2010 р. відповів для sashanova  
answerview
Шановні модератори! Вчіть українську мову! Слово “кріпляться” це не нецензурне слово, аналог - “прикрепляются” 20_drinks
like
good
bad
shockingly
07.03.2010 р. відповів для sashanova  
answerview
Я когда снял двиг,обнаружил,  крепежные отверстия ДВ не стандартные к примеру на ф9 или Ф11, сответствено пересвердлил на ф10 и 12теперь двигатель стоит мертво,ранше отпускался,по поводу ГРМ не соглашусь,чем менше в двигателе возвратно поступательных движений тем он менше дает вибрацыю и шум(ты представляеш как штанги на высоких оборотах молотят и как цепь врашается).

Я в принципі згоден з тобою шо на цепному приводі вібрації меньші, але ненабагато, тому як головне джерело вібрацій - один поршень, але менше з тим, повернемось до нашого двигуна в цілому.  01_smile Ось ти кажеш, шо двигун в тебе раніше відпускався, так от по тому поводу є у мене така мисля: - ти напевно бачив знизу в двигуні, ближче до задньої частини різьбові отвори 4шт під різьбу М8? 04_blush Так от в цьому місці я хочу поставити поперечне кріплення до рами а зверху на це кріплення через гумові проставки прикріпити двигун 34_wacko2 Тоді получиться шо двигун не буде висіти а буде опиратися на раму 04_blush  Йдемо дальше: У стандартні вушка кріплення двигуна я поставлю гумові пістони- “отбортовки”, ну а шоб двигун туда вліз трохи зніму (десь по 1,5-2мм) металу. В такому варіанті отримаємо двигун, який контактує з рамою лише через гуму! Ну як? 06_question


уважаемый.. 01_smile ..подвесить движок ReenSpeedа на сайлент блоки.. есть только один хороший способ...акуратно срезать старые крепления..а на их места приваривать трубки..(например я буду брать трубку диаметром 25мм..и длинной около 3см..таких кусочков 8шт..по 4шт на каждую сторону..) короче ..для этого у меня уже всё готово..сейчас жду новый поршень..ставлю и занимаюсь сайлентами..Что бы добится полного отсутствия вибрации нужно все крепления движка посадить на хорошие полноценные сайленты..а не какие нибудь резиновые вставочки или ещё что нибудь..Как только осуществлю свою идею выложу фото.. 17_wink
like
good
bad
shockingly
08.03.2010 р. відповів для Evgen120  
answerview
Evgen120 читай уважно я ж сказав: -"двигун не буде висіти а буде опиратися на раму", хоча звичайно повноцінні салейнтблоки то набагато краще 18_good  А шо з поршнем? 06_question
like
good
bad
shockingly
08.03.2010 р. відповів для sashanova  
answerview
Evgen120 читай уважно я ж сказав: -"двигун не буде висіти а буде опиратися на раму", хоча звичайно повноцінні салейнтблоки то набагато краще 18_good  А шо з поршнем? 06_question

поршня ещё нет но думаю ближайших 3 дня будет 01_smile ...только вот боюсь что бы непривезли такой как y Kapitana 02_sad ...ну ты понял какой..?..хотелось бы такой как у нас с завода стоял..
like
good
bad
shockingly
09.03.2010 р. відповів для Evgen120  
answerview
М-да, розмір поршня у нас цікавий 63,5мм, 01_smile  хоча в принципі теоретично такий же двигун стоїть і на Зонгу200, і на Вапері Ф-5, та багато ше де 04_blush  Мав би підійти теоретично 07_dirol
like
good
bad
shockingly
Potter
10.03.2010 р.
answerview
Здравствуйте будущие коллеги!

Вот решил приобрести себе у товарища Def 200 Renspeed. Подскажите, есть ли возможность где-нибудь достать для данного мотоцикла Руководство по эксплуатации и ТО?
Просто имею горький опыт залива не той тормозной, и хотелось бы знать наверняка по маркеровкам расходников.
Спасибо.
like
good
bad
shockingly
10.03.2010 р. відповів для Potter  
answerview
В мене є, шо саме цікавить?
Спеціально пішов передивився ше раз ту інструкцію, ну нічо цікавого не знайшов! І маркіровка розхідників це шо? Масло, тормозуха і свіча? бо там більш нічого нема! Масло 10W40, тормозуха - DOT4, свіча китайська - аналог NGK8
Змінено: 10.03.2010 р., sashanova
like
good
bad
shockingly
10.03.2010 р.
answerview
Накінкць-то, переробив клапану кришку під підєднання масляного радіатора... 18_good  41_dance2
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
like
good
bad
shockingly
1••891011121314••149
Тюль купить недорого в Украине
купить телефон в Одессе со склада, Украина
купить инсталляцию для унитаза в Одессе, магазин сантехники
© 2001-2024, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті   Магазин