MOTO.com.ua
events
2
События
Погода: Киев
23.09, 18:49
44
+9 °С
Ветер: 0 м./с., Зап
UA
НовостиФорумОбъявленияЖурналКаталогПривалКалендарьМагазин
Регистрация Вход
?
Войти
Форум
Искать

SHINERAY XY 200 INTRUDER - обговорення, експлуатація

Просмотров: 98075, модераторы: User, tsinik
User модератор темы
06.03.2020 г. ответил для Арон  
answerview
Показать сообщение
Мануал по двигуну https://drive.google.com/open?id=12N5fqFVPXWQ9dh2gm8Y_ws4aE1WF_BFq

Інструкція по збиранню https://drive.google.com/open?id=1N6z_zH56VZQVZgjpKq1K0gfL_c9hzflK

Інструкція по експлуатації https://drive.google.com/open?id=1O7KzE9LQ2HO5ba_kogMXtE6CuzX9RIPQ

Зірка передня - 15 зубів, по каталогу JT Sprockets - JTF1263
Зірка задня- 42 зуби  за каталогом JT Sprockets - JTR 838
Підшипники переднього колеса - 6301/2RS 2 шт
Підшипники заднього колеса - 6004/RS, 6202/2RS, 6302/2RS 2 штуки (всього 4 шт)

Ланцюг - 428-й, 114 ланок

Карбюратор - PZ27

Свічка - NGK DR8EA (NGK D8EA)

Лампа фари головного світла - 35 Вт, цоколь Н4(потужнішу ставити не можна бо може розплавитися відбивач фари).
Зазор в клапанах
Впускний 0,06 +/- 0,02 мм.
Випускний 0,1 +/- 0,02 мм
Олива для вилки:
В одно перо  від 130 до 160мл(так радить дилер, але схоже що вилка стандартна і оливи треба 145 мл).
МГП-10 або спеціальна вилочна олива в'язкістю 10.
===============================
Вот мануал к Honda CB125 1973-1985 годов выпуска. Именно с этой модели китайцы срисовали свой 161FML/161FMJ и так далее. Может поможет ;)
https://drive.google.com/open?id=1bfJbL64XkKAaSeYpRcs5_ZT4y4u96twg
Зазоры для этого двигателя 0.05 для обоих клапанов.
=============================================
А вот мануал к Honda CG125, с которой поклонники Мао сРИСовали свой 163FML/167FML/157FML и так далее.
https://drive.google.com/open?id=1WsAhjcucNb-XjZyMbox250u2La7wYKbn
А это так, для общего развития
https://www.moto-magazine.ru/technics/brand/parad_klonov/
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
Отредактировано: 05.04.2020 г., User
1
like
1
good
bad
shockingly
1••86878889909192••106
20 июня, 18:45 ответил для SanK  
answerview
У богатых жизнь иная18_good
like
good
bad
shockingly
20 июня, 18:46
answerview
може бідна суміш

Та ні, суміш не бідна. Я з цим розібрався вже давно. Можливо, тут була сукупність факторів: нас двоє та багаж (десь 150 кг) та реально спека. Поки їхав між полем, то нічого - там був добрий обдув вітром. А далі пішла низина обсаджена деревами. Ось там і виникли проблеми. А зранку все йшло добре - 84 км без перекурів
Тараканівський форт.
Отредактировано: 20 июня, 18:55, SanK
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
1
like
1
good
bad
shockingly
20 июня, 19:10
answerview
перегрів і падіння тяги (+28, спека).                                                                                                          
1300. Вже.
С мотом явно что-то не то...                                                                                                      Причину надо искать - но скорее всего смесь очень бедная (неправильныая регулировка или карбюратор забит). Не должен он перегреваться в таких условиях. Тем более до такого состояния, что тяга падает - это уже критический перегрев...                                                                                  Какой расход топлива?
Отредактировано: 20 июня, 19:13, Ozi_58
like
good
bad
shockingly
20 июня, 19:23 ответил для Ozi_58  
answerview
Ніколи точно не прораховував, але за спостереженнями більш-менш паспортний.
like
good
bad
shockingly
20 июня, 19:30
answerview
На днях бачив Viper 150 кубів давніших років випуску. Там ЗНАЧНО масивніший циліндр за рахунок ребер охолодження. Не те, що нашому 200-кубовому. 
like
good
bad
shockingly
20 июня, 19:46 ответил для SanK  
answerview
Та норм він їде. Вчора такий самий міні-дальняк з грузом (у мене вони постійно). При +28 і крейсері 5500 по трасі - температура масла і до 100 не дотягувала. При +20 температура в районі 80-90. І пробіг невеликий біля 2200.
2
like
2
good
bad
shockingly
20 июня, 19:52
answerview
температура масла і до 100 не дотягувала

Я, при заміні, своїм теж не обпікся. На даний момент міряти температуру мастила не маю змоги. То в планах на майбутнє.
like
good
bad
shockingly
20 июня, 20:29
answerview
Я, при заміні, своїм теж не обпікся. На даний момент міряти температуру мастила не маю змоги. 
Так может весь этот "перегрев" всего лишь Ваши фантазии?                                                          Это ваш первый мот, или есть опыт уже?
Отредактировано: 20 июня, 20:31, Ozi_58
like
good
bad
shockingly
20 июня, 20:56
answerview
Это ваш первый мот, или есть опыт уже?

Мот перший 04_blush. Хоч вік трохи і не мотоциклетний вже (в усякому разі, щоб починати).
Суть справи така. Їхав собі спокійно і прислухався до двигуна (на всяк випадок). Покази термометра перейшли 125 градусів і далі він показував усіляку єресь хвилин так 5 точно. Потім помітив, що ніби тяга зменшилася (значення не надав, оскільки дорога пішла трохи вгору). Кілометрів десь через 1-2 додав газку для перевірки своїх здогадок (як то кажуть почали "терзать смутные сомнения") і... практично не відчув прибавки в тязі. Відразу з'їхав з траси - якраз попала місцинка для стоянки.
like
good
bad
shockingly
20 июня, 21:19
answerview
Покази термометра перейшли 125 градусів
У меня при езде и 180 показывает - это нормально для цилиндра (но не для масла)
Потім помітив, що ніби тяга зменшилася
Да, да - бывает и такое...                                                                                                                
like
good
bad
shockingly
20 июня, 21:30
answerview
нормально для цилиндра

В мене датчик закріплений болтом на патрубку виходу вихлопу на допалювання. Там то трохи через прокладку... Хоча з іншої сторони, по ньому гарячі гази. Дійдуть руки та будуть присутні фінанси куплю на Аліку термометр з двома датчиками. Один буде під свічу, інший - в картер.
like
good
bad
shockingly
20 июня, 21:55
answerview
будуть присутні фінанси куплю на Аліку термометр з двома датчиками
Та той термометр в картер 70-80 грн. в любому мотомагазині. А, взагалі на мою думку, воно потрібне тільки на обкатці якщо дурня на дорозі не валяти03_biggrin Я на свій вже й практично не дивлюся, хіба заради цікавості на перекурі.

Алік зіпсувався зараз. Багато речей з того ж Китаю набагато дешевше у нас купити. Хіба те що реально нема варта замовляти. От жикльорів не знайшов у нас... 02_sad
like
good
bad
shockingly
20 июня, 22:11 ответил для Azazel  
answerview
Так в тому то й справа, що хочу міряти температуру і картері, і під свічкою (ну от люблю я контролювати все). Якби лише в картері, то тут ніяких проблем нема. А ставити два термометри - кабіна Боїнга мені ні до чого. А щодо Аліка, то так - дорого там все стало. Але багато чого дешевше ніж у нас. Або ціна одна, але тарифи Нової Пошти... 05_shok. Тай 50 грн на доставку чим не гроші?
Отредактировано: 20 июня, 22:12, SanK
like
good
bad
shockingly
21 июня, 00:48
answerview
но скорее всего смесь очень бедная
Доречі, сильно багатої наш ослик також не любить. Перед попереднім дальнячком підняв голку на крайню поділку - став злегка дьорганим, особливо при гальмуванні мотором. Міняти поки не буду, Алік сказав що мої жикльорчики вже в Україні01_smile Дивно, але розхід практично не змінився.

На замітку - от любить мот повний бак (як не дивно при його комплекціїї). Дуже відчутно на стабільності по трасі і не тільки. На ЇЖаку навпаки старався змістити центр ваги понижче і постійно не доливав... Правда задні аморти зараз 310мм замість рідних ніразу не амортів08_lol 330. Отак зараз і катаюсь: біля 90км в одну сторону, на зворотній дорозі долив до повного.
like
good
bad
shockingly
21 июня, 08:14
answerview
Доречі, сильно багатої наш ослик також не любить.
Естественно. Богатая (переобогащенная) смесь также как и обедненная не позволяет мотору адекватно работать. Смесь должна быть нормальной НА ВСЕХ режимах (признаки нормальной смеси известны).                                                                                                                                         У Интрудера (и не только) карб готовит нормальную смесь на средних оборотах при 1/3 хода ручки газа. Холостые же обороты а также мощностной режим - получаются на обедненной смеси. Это приводит к неуверенным холостым и (иногда) плохому запуску, а также перегреву и плохой тяге на полном дросселе. Виновата заводская настройка PZ. 
Отредактировано: 21 июня, 08:15, Ozi_58
like
good
bad
shockingly
21 июня, 09:12
answerview
Правда задні аморти зараз 310мм
Вот здесь подробнее, пожалуйста17_wink
like
good
bad
shockingly
21 июня, 09:47
answerview
Правда задні аморти зараз 310мм замість рідних ніразу не амортів 330.
Это правильно.                                                                                                                                 Я свои "родные" дубовые качели выкинул сразу, как только купил мот. Они практически непригодны к использованию - нет гидравлической амортизации отбоя и с ними неоправданно высоко задранный зад. В тандеме с чересчур мягкой вилкой мот очень непредсказуемо себя вел. На таком "снаряде" опасно было  ездить.                                                                                                   После долгих эксперементов остановился на явовских. 
Отредактировано: 21 июня, 09:48, Ozi_58
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
21 июня, 12:33
answerview
Вот здесь подробнее, пожалуйстa
Також поставив явовські, тільки нові тайваньські. Вони 310мм. Мягкуваті, але задниці подобається03_biggrin Зараз катаюсь з середнім положенням жорсткості. Мене 85кг + 25кг груза. Не пробивають, але на грані. Рипіти правда стали як шайтан-арба. Дойдуть руки - зніму і залию силіконовим мастилом сайлентблоки. Якщо ж всередині - навіть не знаю що робити, розібрати не маю можливості.

неоправданно высоко задранный зад.
Не все так однозначно. Мот спроектований тягати вантажі. Навіть при моїх 25кг навантаження (правда добряче зміщеного назад) в динаміці переднє колесо розгружається занадто сильно з коротшими амортами.  Доречі, звідси і бажання залити повний бак і пригрузити перед.
1
like
1
good
bad
shockingly
21 июня, 13:33
answerview
Не все так однозначно. Мот спроектований тягати вантажі.
Якi там вантажi? Збрихали кiтаези... У него бляшана рама як на Альфi. Передня вилка теж мопедовська - увесь цей холодець ледве тримае напрямок навiть без вантажа. З вантажем взагалi катастрофа... 
Отредактировано: 21 июня, 14:13, Ozi_58
like
good
bad
shockingly
21 июня, 13:46
answerview
Навіть при моїх 25кг навантаження (правда добряче зміщеного назад) в динаміці переднє колесо розгружається занадто сильно
Груз надо стараться размещать поближе к центру базы мотоцикла и как можно ниже.                  Если нет пассажира - то на его место.                                                                                              А при езде с пассажиром, если еще и багажник загрузить - естественно будет козлить. Мот маленький и для этого не предназначен по сути.                                                                                Я один раз на нем ездил в дальняк с грузом около 40кг (бензин брал с собой03_biggrin) - тенденции к козлению не замечал (с 310мм амортами).
Отредактировано: 21 июня, 13:47, Ozi_58
Прикрепленные изображенияоткрыть в галерее
like
good
bad
shockingly
1••86878889909192••106
Ремонт авто в Киеве на Кабанчике
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
mototehnika
© 2001-2021, MOTO.com.ua - все о мотоциклах и скутерах!   Обратная связь   О нас   Реклама на сайте