MOTO.com.ua
events
3
Події
Погода: Київ
26.09, 13:12
28
+18 °С
Вітер: 1 м./с., Пд-С
RU
НовиниФорумОголошенняЖурналКаталогПривалКалендарМагазин
Реєстрація Вхід
?
Увійти
Форум
Шукати

Lifan BTR 200 (LF175-2C) - Эксплутация, обслуживание, ремонт

Переглядів: 8680, модератор: tsinik
1••567891011••13
21 червня, 22:37
answerview
Усім щиро дякую за поради щодо масла!
like
good
bad
shockingly
24 червня, 23:06 відповів для User  
answerview
Чем это Эльф не угодил?
1
like
1
good
bad
shockingly
25 червня, 09:35 відповів для DimYY  
answerview
Лив колись, через 500 км йому лапті, може підробка правда була не знаю бо брав на ринку в мотомагазині. Мотюль і після 2 тис виглядає нічого, ХАДО через 1500 км бачу треба міняти.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
25 червня, 13:25 відповів для User  
answerview
Мне Мотюль нахаляву достался, две банки, менял на 300 и на 1000. Сейчас пробег 1600, пока говорить не о чем, цвет только слегка изменился. Посмотрим, что будет к 3000.
1
like
1
good
bad
shockingly
25 червня, 13:49 відповів для Wicker  
answerview
я пробував, десь на 2400-2600 він вже не годиться, три думаю забагато буде.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
25 червня, 21:52 відповів для User  
answerview
Регламент замены по букварю 2000 км. Для Боксеров 2500 км. 3000 км не стоит, масло уже портится. 
1
like
1
good
bad
shockingly
27 червня, 14:20
answerview
REPSOL MOTO SPORT 4T

Зараз їжджу на такому (15W-50). Є не гірші за менші гроші тої ж в'язкості. Але без приставки "МОТО" (кому важливо). Скажімо на Wolf 5W-50 в мене коробка м'якше працювала і ціна на нього нижча.
like
good
bad
shockingly
29 червня, 10:07
answerview
Вчора зробив першу заміну масла = 300 км. Залив "Манол 4Т", брав на "Розетці" = 140 грн. Обслуговування у "АртМото",  по вул. Одеській 50. Можливо я туплю, але не розумію чому у термін гарантійного обслуговування мотоцикла з вимогою обслуговування згідно "Сервісного листка", у якому ставлять відмітку про заміну масла у двигуні після перших 300 км. вимагають оплату за це сервісне обслуговування. Вартість заміни масла = 200 грн. А якщо я особисто поміняю масло - магазин у якому я придбав мотоцикл знімає його з гарантії. Як на мене - такі умови - це просто шантаж покупця з метою здирства додаткових прихованих платежів про які при покупці техніки не повідомляють покупців. Цікаво - як ви ставитесь до подібної практики. і чи у Вас також є відповідний досвід?!
1
like
good
1
bad
shockingly
29 червня, 11:21 відповів для Велоназар  
answerview
Запам'ятай дві речі:
1. На дорозі мотоцикліста всі хочуть збити.
2. В мотомагазині мотоцикліста всі хочуть надурити.
03_biggrin03_biggrin03_biggrin
і забий на ту гарантію, воно якщо 300 км проїхало то й далі їздитиме, а якщо брак то зразу вилізе.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
2
like
2
good
bad
shockingly
29 червня, 11:35 відповів для Велоназар  
answerview
Да забейте на ту "гарантию". Они нормально собрать не могут из ящика, не то что обслуживать. На 1000 км проверите клапана и катайтесь дальше спокойно.
 Один единственный раз я ездил на ТО мопеда на 300 км в 2008-м году. Причём привёз своё масло Motul 10W50, так как жарко было. Эти чудики поменяли мне масло, и поставили отметку "масло своё", и заявили мне, что если летит двигатель - то это не их проблемы. А так как "гарантия" распространяется только на двигатель - то я автоматически слетел с неё. Больше такой дурью я не занимался, и обслуживаю технику сам.
 Для информации. Средний расход Lifan BTR 200 у меня получается 3,24 л/100 км. Езжу не по "пенсионерски", но и не слишком агрессивно. Но первым уходить с перекрёстков люблю, нравится мне его тяга.
Змінено: 29 червня, 11:46, Wicker
3
like
3
good
bad
shockingly
29 червня, 22:28
answerview
Спасибо за советы! Впрочем я и сам так же думаю, так же и с моим прежним мотодругом поступал. У меня был мопед Алфа-мото YM-50 ZUBR. И масло сам лил, и практически всё обслуживание сам делал. Обращался за помощью только когда зазоры клапанов нужно было выставить и когда двигатель, его родной 70 куб., менял на 110. А тут всё таки "Лифан" брал в "довольно хорошем салоне" и решил что нужно бы попробовать поступить так как поступают в странах с "человеческим менталитетом" продавцов автомототехники. Такой заграничный опыт у меня имеется. А это отступление от общеизвестных "украинских правил" между продавцом и покупателем.
like
good
bad
shockingly
03 липня, 14:09
answerview
Средний расход Lifan BTR 200 у меня получается 3,24 л/100 км

что то многовато для такого мотика, свечка наверное чёрная ? думаю нормальный расход при должен быть 2.5- 2.8 , если пенсионерить то около 2 х литров на сотню !
like
good
bad
shockingly
03 липня, 17:31
answerview
В середньому він близько 3-х і бере(2,8-3,2). Якщо 50-60 км то 2,5 л.
Заснування Москви було найбільшою геокатастрофою нашої ери
like
good
bad
shockingly
04 липня, 20:49 відповів для DimYY  
answerview
Свечка отличная. За "кубики"  и динамику платить надо. Меня устраивает. Мопед 107сс у меня обычно жрал 2,2 литра, только он по сравнению с БТР ни фига не едет. 
1
like
1
good
bad
shockingly
09 липня, 09:17
answerview
Пробег 1700. Ничего особенного не происходит. Решил полезть проверить цепь, последний раз смотрел на 1000. Провисла буквально на фигню, подтянул на пол-оборота гаек натяжителя. Нормальная цепь, родная мопедовская мне намного больше головной боли доставляла. В общем, контроль раз в 1000, смазка раз в 500.
like
good
bad
shockingly
20 липня, 11:09
answerview
Наступного тижня збираюсь замінити масло - добігає обкаточний пробіг до першої тисячі. Обрав для заміни Repsol Moto Sintetico 4T 10W40. Спокусило заявлене API SN !
Цікаво - що Ви скажете з приводу переходу з напівсинтетичного масла на синтетичне. Сподіваюсь Ваші рекомендації будуть доречними.
На тепер у мене залите Mannol 4-Takt Plus 10W-40, заявлене API SL. Як на мене - коробка передач дещо гаряча, (на дотик рукою після тривалої їзди), втім точно температуру на виміряв (не знаю чим і як). Можливо гаряча за нинішньої спекотної погоди.
Наскільки я розумію при обслуговуванні також рекомендується перевірити регулювання зазорів клапанів двигуна. Ну і натяг ланцюга та інші дрібниці.
За час обкатки максимум обертів двигуна піднімав до 5500, при цьому швидкість на 5-й передачі (на рівній дорозі) сягнула 70 км/год за спідометром. Тягою задоволений.
Поки що ось так.
Завчасно дякую за Ваші реакцію і дописи !!!01_smile
1
like
1
good
bad
shockingly
20 липня, 13:19 відповів для Велоназар  
answerview
Мне нахаляву Мотюль 5100 дали две банки, но с 2000 км буду переходить на XADO Atomic Oil 10W-40 4T MA SuperSynthetic.  Там API SN и JASO MA2. Не хочу ничего рекламировать, я сам лет 10 назад был ярым противником Хадо, считая это полной туфтой, но после после того, как такое масло спасло мне коробку на машине, то я задумался.
 Купил две банки, на 4000 км мне хватит, а там видно будет. Поделюсь впечатлениями.
Синтетика или полусинтетика - один фиг, главное вязкость и спецификация. Просто синтетика стабильнее.
Змінено: 20 липня, 13:19, Wicker
1
like
1
good
bad
shockingly
21 липня, 21:35
answerview
Беру в розетке это. По ощущениям лучше маннола и не на много дороже. 
Змінено: 21 липня, 21:36, samvel
Прикріплені зображеннявідкрити у галереї
1
like
1
good
bad
shockingly
29 липня, 15:36
answerview
Пробег почти 2000. Слил Мотюль, залил Хадо, прогрел, потом выдавил ревитализант Хадо из шприца. Дал поработать 5 минут.
Сегодня утром ехал на работу. Движок мягче работает, чётче переключаются передачи. Ну это из-за свежего масла. Буду наблюдать.
Теперь обкатка окончательно завершена, перехожу на цикл смены масла раз в 2000.
1
like
1
good
bad
shockingly
29 липня, 16:03
answerview
выдавил ревитализант Хадо из шприца.
А нащо новому движку ревіталізант?
Іванович. Не бандерлог!
like
good
bad
shockingly
1••567891011••13
Ремонт авто в Киеве на Кабанчике
техника apple купить в Одессе. Киев, Харьков Украина
mototehnika
© 2001-2021, MOTO.com.ua - все про мотоцикли та скутери!   Зворотній зв'язок   Про нас   Реклама на сайті